Alla inlägg den 27 april 2012

Av Jenny - 27 april 2012 09:10

Lista kopierad av finaste Miss Vivi!


1. Om du fick vakna upp som någon annan för en dag, vem skulle du vilja vara?

Oj, svårt... Min mamma under tidigt 70-tal (Vivis tips)


2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
Det var nog när sambon fyllde 30 i mars och jag tog med honom till Göteborg för en natt på det vackra Hotell Eggers.

Här kan ni se foton och läsa lite kortfattat.


3. När grät du senast?
I morses när jag kollade på spektakulära frieri-videos på youtube.


4. När var senaste gången du skrattade högt?
Härom dagen, när jag och Johan tog vårat efter-maten-kel på söngen då vi vilar och pratar om dagen. Jag är vid det laget ofta övertrött och fnittrig vilken Johan förvärrar genom att kittla mig på halsen.

  

5. Vilken är din favoritstad i världen?
Jag har faktiskt ingen.

6. Vilket lösgodis är alltid med i din påse?
Sura bläckfiskar och choklad!

7. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Läpparna.


8. När blir du kär – vad faller du för?
Humor, trygghet, vackra uttrycksfulla ögon, breda axlar, starka armar och händer.


9. Och vad tror du att andra faller för hos dig?
"Bra fråga, vet inte riktigt. Att jag är snäll och ganska omhändertagande kanske ?" <--- Samma som Vivi. Rent ytligt skulle jag nog säga brösten och kanske läpparna. Och tydligen ögonen också.


10. Hur är du när du är nyförälskad?

Det tar ett tag för mig att släppa ner garden. Jag vill inte tillåta mig själv att bli förälskad och intalar mig själv att jag inte är det, men de som står mig närmast vet det alltid innan jag själv.


11. Du är en superhjälte, så vilken är din “superkraft”?
Mitt svar är inte riktigt lika ädelt som Vivis. Jag skulle vilja kunna förvandla mig till vilket djur jag vill! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards