Direktlänk till inlägg 22 december 2012

God Jul!!

Av Jenny - 22 december 2012 19:37

God jul bloggvärlden!
Lite bilder på pynt etc. jag har fixat i år:

 
 
Vivi

Vivi

9 januari 2013 14:41

Oh vad fina foton !! Fullkomligt ÄLSKAR pepparkakshusen !!
:)
Hur är det annars ? Hur går det me utbildningar, jobb och sådant ?
Kram

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

10 januari 2013 19:48

Åhhh vad glad jag blir!!!
Jättestort grattis !!
Jag hoppas verkligen du kan få mycket timmar nu så att du får in lite pengar och det är ju hur bra som helst för dina meriter !! :) Sedan vet jag ju att du haft lite problem med händerna :( men du kan ju söka andra jobb under tiden eller helt enkelt fundera ut vad du vil bli när du blir stor ! :)
Kramar !!!!!

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

17 februari 2013 15:41

Hej tjejen!
Jo det är ju samma här, jag är så sällan vid datorn nu mera, hinner knappt och orkar knappt heller för den delen :P !
Vad är det för projekt ni satt igång med, blir riktigt nyfiken. Man får ju sina misstankar när du beskriver det som du gör, i så fall vet jag ju ltie hur du känner <3
Kramar!

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

17 februari 2013 19:18

Åh vad roligt tjejjen!!! Håller alla tummar & tår!
Det är svårt att inte fokusera för mycket på själva processen och man hoppas så innerligt varje gång, men mitt tips är att så gott man kan fokusera på annat och göra "resan" dit så rolig som möjligt, det är ju ganska spännande ;) vilket brukar göra "resan" lite bättre, speciellt i början, men ju mer man fokusera på målet ju mer låser sig kroppen. Det bästa man kan göra är att slappna av så mycket man kan.
Men som sagt ...lättare sagt än gjort, men det är ju inget man kan tvinga, det tar ofta tid. Vissa har tur, men andra måste vänta ett par månader.
Vill du veta en hemlis....
Jag är i 7:de veckan nu, jag vågar itne hoppas för mycket på att saker ska gå bra, får ett tidigre ultraljus denna gång, så jag försöker tona ned det och tyvärr är det svårt att glädjas fullt ut, men jag håller tummarna för att denna gång blir bra. :)
Många kramar själv snyging :)

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Skapa flashcards