Alla inlägg under oktober 2011

Av Jenny - 31 oktober 2011 15:43

Tävla om spelet Tjejmiddag från Spelexperten.com

Tjejmiddag är ett helfestligt spel med över 400 underhållande och kul frågor för den ultimata tjejkvällen.

I spelet avhandlas allt från ex-pojkvänner till skvaller, roliga minnen, minsamheter, sex och mycket mer.

Tjejmiddag passa utmärkt som present och är ett roligt & underhållande sätt att lära känna dina vänner bättre.


Självklart vill jag vara med och tävla!


Klicka er in på Millahs blogg för en chans att vinna, ni också!

Av Jenny - 30 oktober 2011 20:11

Har ändrat mig angående jobb och plugg. Detta blir inte min sista teremin på komvux, om jag blir antagen till utbildningen skall jag läsa till undersköterska på omvårdnadsprogrammet med början i januari! Redan bestämt att jag ska välja psykiatri som inriktning.  

   Sedan sist har jag pluggat mycket. Precis nu skrivit färdigt min andra hemuppgift i Psykologi B, fyra fulla sidor (Times New Roman, stl 12, enkelt radavstånd). Phew!

   Blir myyycket pluggande de närmsta veckorna, mycket prov på gång.


Stor kram till mina få läsare!

Jag · Skola
Av Jenny - 26 oktober 2011 18:31

Vad ska jag ha för foto till mitt CV?

   Ska göra en omröstning till höger så jag hoppas att alla röstar!

   Försökte ta ett nytt ikväll med hjälp av Johan men det blev inga bra bilder alls och jag känner mig väldigt less på att försöka, så jag tog fram alternativ från förra månaden då jag fåfängt nog stod och fotade mig själv.


Foto nr 1:



Foto nr 2:

 

Foto nr 3:



Foto nr 4:

     


Sen ett från ikväll som inte är helt värdelösa..

Foto nr 5:

   

Tycker själv att jag blev sjukt skelögd på det här sista, men vad tycker ni?


Vilket av dessa lämpar sig bäst på ett CV?

   Eller det kanske rentav är så att ingen av de passar?

   Feedback tack!

Jag
Av Jenny - 12 oktober 2011 20:27

Fått en award av underbara, fina missVivi!


Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

 

(fotot är mitt, bakade världens godaste cupcakes härom helgen)


1. När ingen ser eller hör mig… så fuldansar jag till popmusik, eller kollar på TV-serier jag inte vill erkänna för almänheten att jag gillar. Och precis som Vivi så fiser jag också ibland.

2. Jag går aldrig hemifrån utan… mina nycklar, mobilen och försvarets hudsalva till läpparna.

3. Min blogg heter som den gör för att jag… har dålig fantasi.

4. Om jag vågade skulle jag… måla mer för att sedan försöka sälja mina egna tavlor.

5. Om tio år kommer jag att… bo i ett hus med Johan, som jag då kommer att vara gift med, vi kommer att ha två barn, jag kommer att ha ett arbete som jag trivs med och Johan kommer att kunna leva på musiken.


Jag ger denna award till de här fem tre bloggerskorna:

Viktkamp

Margita

Emelie

Av Jenny - 4 oktober 2011 19:46

Ojojoj vad slarvig jag har varit med kost och motion nu. I över en månad faktiskt.

   Började ju som bekant med ryggont (utbuktande disk) som gjorde att jag inte kunde träna på tre-fyra veckor. Men nu har ryggen varit bra i flera veckor och jag har ändå inte kommit igång på allvar med träningen igen! Dessutom har jag slarvat med kosten och nu är jag konstant sötsugen.

   Men från och med idag är det andra bullar! På tal om bullar - kanelbullens dag idag. Och trots att jag har hembakta kanelbullar i frysen så har jag inte fuskat ^.^


Jag har förresten bara gått upp ett kilo trots slarvande, så slarvig har jag nog inte varit ändå.

Av Jenny - 4 oktober 2011 19:38

Fått tillbaka hemprovet jag skrev i Psykologi B. Fick G+!! Blev faktiskt glad över det eftersom jag hade haft svårt att svara på två av frågorna, dessutom var mitt arbete en sida för kort så jag var rädd att det inte var godkänt. Men det var det!

   Igår skrev jag prov i Företagsekonomi A. Tror faktiskt att det gick rätt bra det också :)


I söndags var vi uppe i Skövde och hälsade på vännerna E & R som fått son nr 2. Bebismysades en hel del:

        

                              

    Gosegrisen!

Jag · Sambon · Skola

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Skapa flashcards