Alla inlägg under mars 2012

Av Jenny - 30 mars 2012 14:18

Blev inspirerad av Vivis veckliga (<---är det ett ord?) klassiker "Fredagskul".


Jag sitter här hemma med pappiljotter i håret och fönstret vidöppet. Fågelkvitter och svala vindar, vårkänslor!


Och så till humorn:



(Han ville be att få låna hans frus bil)      




     



^Hahahahahha!






Så lite bibelskoj!

        

Av Jenny - 30 mars 2012 07:28

Kan ju börja med det bästa: JAG HAR FÅTT JOBB!! Ett semestervikariat! 11 juni - 22 augusti skall jag laga husmanskost på ett lokalt behandlingshem för missbrukare. Perfekt jobb för mig!

   Dessutom känner jag mig bra mycket mer social än vanligt. Jag har en tendens att inte vilja umgås med någon alls (förutom sambon förstås, men det är ju så kravlöst) men den senaste veckan känner jag för att träffa vänner och hitta på saker. Måste vara vårkänslor!

   Imorgon, lördag, skall min mor och jag till Göteborg för att hälsa på min syster. Vi ska gå på marknader och i affärer, vi ska äta och dricka gott och vi ska ha det roligt och mysigt tills på söndag eftermiddag. 


Jag har förresten kommit på vad jag vill läsa till/jobba med! Jag vill bli bagare!! Skall söka ett-års-utbildningar i både Göteborg och Borås inför höstterminen.  


Ikväll skall min karl och jag ha datenight. Det blir middag på Cyrano (godaste och lyxigaste pizzorna någonsin!), sedan blir det Kvarteret Skatan-filmen.   



Hoppas att alla mina få läsare har en underbar helg!

Av Jenny - 12 mars 2012 12:41

Det är mycket i skolan nu, därför är jag inte så aktiv på bloggen.

   Hade biologiprov i fredags och det kändes faktiskt som att det gick riktigt bra! Hade pluggat många timmar om dagen, varje dag i nästan två veckor.

   Kemi A däremot kommer jag inte att få godkänt i, det vet jag. Jag har gjort mitt allra bästa men fick ändå inte ens i närheten av godkänt på första delprovet.   

   Denna veckan måste jag jobba på extra med filosofi och webbdesign!

Av Jenny - 12 mars 2012 12:31

I Fredags fyllde min älskade sambo 30 år, och i födelsedagspresent av mig fick han en natt på Hotell Eggers, i Göteborg, i rum 397 som sägs vara hemsökt. Vi såg inga spöken men vi hade det jättemysigt och jätteroligt.

Synen när vi kom in på rummet. En vacker presentkorg med smått och gott från mina syskon + respektive, samt två småflaskor rödvin från hotellet. Jätteuppskattat!


Fantastiskt vackert rum, och fantastiskt vacker karl.


     

           


 

Efter en brakfrukost i hotellrestaurangen så var 30åringen tvungen att sova (för)middag.         


På lördagen hade vi förfest hemma, och sedan ett besök på MX Rockklubb här i Alingsås. Togs en del foton hemma innan vi gick ut, men lägger inte upp foton på folk på bloggen utan att fråga innan.


I går, söndag, var vi hos Johans föräldrar och åt middag, tårta & kakor. Dessutom fick vi träffa Johans nya brorsdotter Ella som fyllde en hel vecka. Det lilla knyttet väga bara tre kilo och kändes yttepytteliten i famnen.

 



Jag hade stått för bakningen.     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Skapa flashcards