Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Sambons 30årshelg i bilder

Av Jenny - 12 mars 2012 12:31

I Fredags fyllde min älskade sambo 30 år, och i födelsedagspresent av mig fick han en natt på Hotell Eggers, i Göteborg, i rum 397 som sägs vara hemsökt. Vi såg inga spöken men vi hade det jättemysigt och jätteroligt.

Synen när vi kom in på rummet. En vacker presentkorg med smått och gott från mina syskon + respektive, samt två småflaskor rödvin från hotellet. Jätteuppskattat!


Fantastiskt vackert rum, och fantastiskt vacker karl.


     

           


 

Efter en brakfrukost i hotellrestaurangen så var 30åringen tvungen att sova (för)middag.         


På lördagen hade vi förfest hemma, och sedan ett besök på MX Rockklubb här i Alingsås. Togs en del foton hemma innan vi gick ut, men lägger inte upp foton på folk på bloggen utan att fråga innan.


I går, söndag, var vi hos Johans föräldrar och åt middag, tårta & kakor. Dessutom fick vi träffa Johans nya brorsdotter Ella som fyllde en hel vecka. Det lilla knyttet väga bara tre kilo och kändes yttepytteliten i famnen.

 



Jag hade stått för bakningen.     

 
 
Vivi

Vivi

12 mars 2012 15:04

Du är så himla bra flickvän Jenny !! :)
Det ser ju hur mysigt som helst ut, synd att ni inte fick se ngt spöka, men vem vet ...det kanske var lika bra ;) kanske hade det hållit er vakna hela natten annars.
Jättefin tårta också, din sambo har verkligen blivit firad ordentligt !
Kramar!

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Skapa flashcards