Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Jenny - 8 januari 2011 18:06

Kärlek för mig är så mycket.

   Kärlek för mig är tillit. Att känna att man kan öppna sig utan att bli dömd, att kunna falla och bli uppfångad.

   Kärlek för mig är däremot inte att ta den du älskar för given. Vissa må kalla det lätt svartsjuka, jag kallar det bara rädsla för att förlora personen i fråga.

   Kärlek för mig är när oavsett hur din dag är, hur ditt humör är eller hur du än mår - så ler du vid tanken på att få gå hem till din älskade vid dagens slut och sluta dig i hans famn.

   Kärlek för mig är vardagen tillsammans. När man kommit över nyförälskelsen (som dock kommer tillbaka ibland) och har skapat ett liv, en rutin, en vardag tillsammans - och är lyckliga tillsammans.

   Kärlek för mig är att älska. När sexakten inte bara känns som en fysisk tillfredsställelse utan alla dina sinnen stimuleras och du känner dig som ett med din partner.


Kärlek för mig är hela livet.

Av Jenny - 8 januari 2011 09:50

Glömde skriva igår!!


Men jag minns att jag åt grahamsgrynsgröt till frukost, med lättmjölk och hemmagjord äppelmos.

   Sen åt jag en baban och ett par pepparkakor till mellanmål.

   Till middag blev det panerad stekt rödspätta med potatismos och sallad.

   Och till kvällsmat  gjorde jag en pudding i ugnen på grahamsgrynsgröt och äpplen. Gott!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards