Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Svettig

Av Jenny - 28 juli 2011 11:43

Bra att jag valde den varmaste dagen på flera veckor att ta en långpromenad på. Drygt 4 kilometer på ca 35 minuter. Hejja mig! Jääädrar vilket skoskav jag fick på högra foten! Dessutom måste skoskavsblåsan spruckit på hemvägen. Jag är lite impinerad av mig själv ändå, lyckas skava fram en skoskavsblåsa ca 2cm x 1,5cm stor, och sedan skava hål på den, allt på bara drygt en halvtimme.

   Imorgon får det bli barfotaträning här hemma, kan inte ta på mig ett bar skor nu. Aj!


Tänkte vara modig att skriva ut min vikt!

   Som bekant så ägde inte jag någon våg när jag började "mitt nya liv" den 16 maj. Då låg mitt midjemått på 106 cm. Den 26 juni vägde jag 98,6 kg och hade ett midjemått på 99 cm. Alltså 7 cm mindre i midjen, vilket måste betyda att min vikt låg över 100 kilos-strecket när jag började! Den 1 juli låg min vikt på 95,1 kg, och midjemåttet var 95,5. Den 8 juli vägde jag 94,4 kg och midjemåttet var 96 cm. Den 15 juli låg både vikt och mått på precis samma som veckan innan, hade legat hemma och vilat bort en urinvägsinfektion - alltså inte kunnat träna.

   Slutligen, förra fredagen, låg viktenpå 93,5 kg och midjemåttet var 94,5 cm. Imorgon är det fredag igen och dags för en uppdatering. Den här veckan har jag varit jätteduktig så jag hoppas på fortsatt bra resultat.

 
 
Vivi

Vivi

28 juli 2011 14:58

Du är så himla duktig Jenyy, hejja hejja hejja :)
Men du får ta det lite lugnt med fötterna nu ;) kanske ett par nya skor är att satsa på och komfort skoskavsplåster !

Ja det är helt sjukt svårt att välja bil, tror jag blir nervös frö att det handlar om så mycket pengar!

http://www.missvivis.se

 
Junitjej

Junitjej

30 juli 2011 07:45

Wow, så snabbt du gick!!

http://junitjejen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Skapa flashcards