Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Helgen i Hunnebostrand

Av Jenny - 23 maj 2012 10:41

Har inte tid att skriva något ordentligt inlägg för tillfället, men här har ni lite foton från helgen (fre-sön) vi spenderade i Hunnebostrand med Johans familj!


               


   

Vinden där Johan och jag sov. Vi flyttade dock ihop sängarna.


Johans syster och hennes familjs rum. Hur fint som helst!


Utsikt från en av balkongerna.



Promenerade en sväng på söndagen innan vi åkte hem, bara Johan och jag.


               



                       

Jag · Sambon
 
 
Vivi

Vivi

23 maj 2012 12:51

Gud så fina kort och så fin miljö, ser ju helt magiskt ut !
Gilalr kortet på dig i soffan, du har lite Mona Lisas leende över dig :)

Sv. Jo det tär lite mycket på en i längden, speciellt nu. Jag nämde väl bara hälften av allt jag "utsatts" för under dessa åren så just nu är jag lite trött på det. Vi får se om det bli ngt svar annars säger jag upp mig, de tär inte värt att må hur dåligt somhelst ...
Kramar !

http://www.missvivis.se

 
Margita

Margita

23 maj 2012 15:40

Aahh...Bohuslän! <3 <3 <3

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

28 maj 2012 15:13

*phu* ..första uppdateringen gjord :)
Hur har din helg varit ?
Kram

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

29 maj 2012 08:11

Nej vad tråkigt, är det allvarligt ? :(
Ush varför är det så ofta så att när det börjar kanske kännas bättre för en person så kan det bli värre för den andra. Det viktigaste är nog att prata och när man inte kan prata med varandra försöka skriva ned hur man känner. Sedan får inte du ta på dig skulden eller fundera för mycket på vad du kan göra, du finns säkert där så mycket du bara kan , men i slutändan när det gäller att må dåligt är det ju bara en själv som kan göra ngt åt det.
Många kramar !!!!

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

29 maj 2012 11:19

Det där är ju så svårt... jag tror kanske att det han behöver göra är att vara tydlig med att han t.ex inte orkar kolla på en film, att han behöver den egentiden, att han helt enkelt blir lite tydligare mot dig, samtidigt som du måste försöka tänka att det inte är personligt, det är inte alltid det lättaste, men det går :)

Sedan tycker jag ju att han ska prata med ngn ,jag har faktiskt gått och pratat med en psykolog som jag fick via min vårdcentral och det handlade mycket om gamla grejjer jag alrig tagit tag i. Det går att skjuta bort dem för stunden och när man mår bättre tänker man att det itne var så farligt, men det är aldrig en bra lösning i längden.
Du verkar vara en toppen flickvän gumman så försök att skjuta det ifrån dig ibland även om det är frustrerande, samtidigt måste han ju också anstränga sig och inse att detta orsaker att problem inte bara för honom utan för er !
Massa stöttande kramar !

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

29 maj 2012 13:09

Det var så lite så och jag vet var du menar, ibland behöver man ett bollplank eller bara en "spegel" ;)
Många kramar !!

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

4 juni 2012 08:41

Hej tjejen! Hoppas helgen varit bra och att sambon är lite gladare nu, själv fick jag ta tåget till Gislaved för att hämta maken min igår :P Han skulle hjälpa sin mamma att flytta i lördags ch mitt i flytten blev han magsjuk stackars så han kunde inte köra hem igår :)
Vad gör vi inte för de små liven :P
Kramar !!!

http://www.missvivis.se

 
Sofia

Sofia

7 augusti 2012 22:41

Ja bor i Hunnebostrand, var i Hunnebo var ni? :)

http://bian.bloggplatsen.se

Jenny

8 augusti 2012 07:13

Minns inte adressen :/
Men det var ett stort vitt hus med två våningar plus inredd vind ganska nära hamnen. Stor altan och stor gräsmatta på baksidan. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Skapa flashcards