Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Tävling hos finaste Vivi!

Av Jenny - 8 januari 2012 20:40

Jag tävlar hos Missvivi om ett hemligt paket

fyllt med en massa nödvändiga och onödiga saker!

Gå in här och tävla ni med !

 
 
Vivi

Vivi

9 januari 2012 13:14

Oh vad roligt att du vill vara med i min lilla tävling, jag håller tummarna lite extra för dig !! ;)
Oj vad mycket det har varit nu denna helgen, jag blev ju rent av sjuk av det :P
Allt bra med dig annars ? Hur går det med skola och jobbletande?
Kram!

http://ww.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

11 januari 2012 10:35

Tyvärr har jag aldrig beställt underkläder därifrån, bara en Bikini och den var nog relativt normal i storleken om jag minns rätt. Pröva och se vad det står för kommentarer på undekläderna. Står det någonstanns att de var stora så är de säkert lite stora det med.
Ledsen att jag inte kunde vara till bättre hjälp :(
Kram !!

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

11 januari 2012 11:46

Riktigt bra present tycker jag det låter som ;)
Ja kolla om något lämnat kommentar vid det du tänkte köpa, annars kan man alltid kolla om det finns betyg och kommentarer vid liknande "plagg" ;)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

13 januari 2012 11:35

Hi hi vi har verkligen samma smak ! :)

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

13 januari 2012 16:09

Jag förstår att det är svårt att planera när man inte vet hur ekonomin är :(
Jag håler verkligen tummarna för att du ska få ett riktigt toppenjobb, du förtjänar det !
Kläder är alltid bra ! :)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

18 januari 2012 11:28

Hej & tack för kommentaren, du är så omtänksam <3 !
Det är väl så där om jag ska vara ärlig, vill inte skriva för mycket i bloggen. Min extra syster/lilalsyster/chooosen syster (kärt barn har många benämningar) är rätt illa däran och det känns lite jobbigt då jag bor så långt bort och har svårt att kunna hjälpa henne.
Tack för att du är så snäll :)
Kram !

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

19 januari 2012 10:32

Ja, man känner sig lite hjälplös, men jag fick bra besked igår.
Hon har blivit inlagd på en klinik nu så den värsta akuta faran är över.
Min lillasyster har nämligen anorexia och var nu nere på 37kg ... hon har i princip haft det hela livet, men så illa som det var nu har det inte varit förut.
Det känns skönt att hon bli omhändertagen nu iaf och jag ska åka upp och hälsa på henne snart.
Kram !

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

19 januari 2012 14:47

Ja det är ju otroligt självskadanden bettende både två :(
Min extralillasysters beteende skadar egentligen inte mig så mycket, det är nog värre för hennes fosterfamilj som står närmre henne, i mitt fall blir jag mest rädd.
Det är mycket värre som i ditt fall växa upp med ngt sådant tätt inpå :( Den enda lilla ynkliga fördelen är att man blir starkare som person.
Kramar !!!

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

26 januari 2012 10:49

Ha ha ha vad rolig du är, nu såg jag det framför mig också hihihi
Tror jag ska upp på crosstrainern idag igen så kan jag unna mig choklad eller ngt annat gott på lördag :)

Segt att du står still, men jag har märkt att alla jag känner som kämpat med vikten har platåer då de står still, ganska länge dessutom. Det kommer lösa sig ska du se, det kommer släppa!
Hur har det förresten gått med Johans present ? ;)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

26 januari 2012 12:39

Det låter ju helt toppen, så fint du ordnat Jenny, han kommer bli jätteglad!! Han kommer nog bara bli glad för att du pysslat och fixat så fint ! Så himla spännande med ett hemsökt rum, nej då hade jag nog också stannat inne ;P
Hmm spel ... det finns ju lappleken som alltid är lika enkelt, man skriver en person eller figur på en lapp och sätter i motståndarens panna och sedan ska denna gissa med hjälp av ja- & nejfrågor vem/vad de är! Kortspel kanske ? Thomas är lite tråkig när det kommer till att spela spel så jag spelar nästan bara spel när vi är flera. :P
Hittade du några underkläder ? ;)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

26 januari 2012 12:58

Ohhhh, det låter faktiskt minst lika bra tycker jag ;)
Det lär han uppskatta! :D
KRAM!

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards