Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Jenny - 3 januari 2012 18:23

Tur att man kollar på varors utgångsdatum innan man tillagar eller äter dem. Igår köpte jag ett paket halloumiost på ICA Maxi och nu ikväll när jag skulle öppna paketet upptäckte jag att ostens bäst före-datum var den 31/8 2011. Mer än fyra månader gammal alltså! Sjukt vidrigt.

   Kolla datumen innan ni köper!

Av Jenny - 3 januari 2012 12:20

Blivit utmanad av MissVivi!


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
2002.. Jag hade väl jullov inför sista terminen i nian. Minns inte mycket av vad jag gjorde det året faktiskt. Slutade som sagt högstadiet och började gymnasiet, men det var ju senare på året :)


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Typ samma som nu. Väntar på att vårterminen på Komvux skall börja, bor med världens finaste sambo.

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Knortiga ostbågar (Cheeze Crunchers heter de väl), popcorn, naturchips.. Hmm.. Salta pinnar. Kommer inte på en femte.

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj vad svårt. Det är nog rätt många om jag får höra låten samtidigt. Tror inte att jag kan någon helt utantill dock.


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Bygga hus, resa, bjuda familjen på en massa skoj, läsa en dyr utbildning (typ konst, florist, makeupartist..) och skänka en hel del till välgörenhet


6) FEM DÅLIGA VANOR
Jag tränar för lite

Äter för mycket socker

Är för lite utomhus

Oroar mig för mycket

Har dåligt samvete för mycket  

(kopierar Vivis svar rakt av för de stämmer så väl in på mig också)


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Skratta så jag gråter

Vara med min sambo

Kolla på serier

Känna mig duktig

Äta gott

 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Päls

Flanellskjorta

Axelvaddar

Daisy Dukes

Någon form av kroppsstrumpa

(Bonus: Jumpsuit/onepiece ute bland folk! Skärpning!)


9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mobilen

Kameran

Datorn

Sambon

Smink (yes, you heard me)

 

10) NÅGRA PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Margita

Jag

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards