Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Mindghost på youtube

Av Jenny - 29 november 2011 09:50

Nu finns det Mindghostvideos på youtube!

   Dessa har filmats på releasefesten den 5 november, och är av förvånansvärt bra kvalitét.

   Tråkigt nog hörs Johans gitarr dåligt under solon men man hör ju ändå  


Börjar med min favoritlåt från skivan, Ravenholm!


Walk of Shame är också en favorit:


The Black är en av deras äldsta låtar, den är min mammas favorit   

 


Sedan har vi titelspåret The Plastic Generation:


 
 
Vivi

Vivi

29 november 2011 12:37

Oh no ... jag som sitter vid jobbdatorn, ska absolut lyssna när jag kommer hem.. Jag är jättenyfiken ! :)

Tyvärr blir det nog så att det inte blir fler kissungar hur söta de än är, det är lite trångt redan med de två vi har :)
Kraaam

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

5 december 2011 11:22

Nu har jag lyssnat lite och även om det inte helt är min musiksmak så måste jag säga att de är riktigt bra ! Förstår att de fått så bra recentioner ! Riktigt bra musik & sång ! Stolt du måste vara ;)
Jag hejjade som tusan på dig, men det hjälpte inte .. det räckte bara nästan för det var en Jenn som vann istället för en Jenny :(
Kramar !

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Skapa flashcards