Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Ett steg bakåt

Av Jenny - 5 augusti 2011 09:21

Den här veckan har jag gått UPP 0,8 kg.  

    Detta trotts att jag har skött kost och motion som vanligt. Däremot har jag förlorat 0,5 cm runt midjan och ligger kvar på samma mått som förra veckan både runt stussen och bysten.

 
 
Vivi

Vivi

5 augusti 2011 11:16

Hmm ska du ha mens snart kanske? Då brukar jag gå upp, inte alltid men ofta. Jag binder extra mycket vatten då! Jag tror det bara är vätska du har ju ändå tappat i cm, den ökningen blir du säkert av med snart ;)

Jo precis & de som är äldre brukar vara väldigt bra på att ge "goda" råd om vad man bör göra för att ha levt. Det enda jag tycker är att man inte ska in i ett förhållande utan att jobba med sig själv. Lider man av en depression kan det ju vara lätt att man ser förhållandet som räddningen och hänger upp all lyckan på det istället för att jobba med sig själv och utvecklas :)

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

5 augusti 2011 12:44

Att det är vätska är jag ganska säker på, sedan kan faktiskt sådana saker som smärta/infektioner påverka också. Det är ju jättebra att du tappat cm, häng inte upp dig på viklten, det kommer igång snart igen, du tappade ju riktigt mycket sist :)

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

5 augusti 2011 15:57

Jäklar vad duktig du är Jenny, du verkar faktiskt vara en riktigt bra människa helt igenom du ! :)
Nu kanske jag är lite fördomsfull, men jag tror ibland att människor som faktiskt har gått igenom svårigheter i livet blir lite "redigare" än andra, kanske elakt att säga så , men det tror jag iaf.
Jag skänker till WWF och så ahr ag ett fadderbarn men nu när jag fått höjd lön tror jag minsann jag ska ge lite pengar till läkare utan gränser också! :)
Ha det nu riktigt bra Jenny, nu smiter jag på semester, men jag tittar in här då & då :)
Kram!

http://www.missvivis.se

 
Mira

Mira

8 augusti 2011 12:49

Du vet att det är midjemåttet du ska gå efter inte vad vågen visar! Om du tränar så bygger du upp dina muskler och muskler väger mer än fett så det är naturligt att vikten går upp och ner beroende på hur musklerna uppbyggs och fett förvandlas. Så därför så kan vågen vara missvisnade gå efter midjemåttet istället! =) Du verkar göra ett bra jobb! :D

http://mirabellasawyer.bloggplatsen.se

Jenny

8 augusti 2011 13:13

Tack tack :)
Jag går mest på midjemåttet, men eftersom jag lyckats gå ner 1-3 kg per vecka det senaste så blir jag så ledsen när jag går upp istället.

 
Vivi

Vivi

8 augusti 2011 13:13

Åh vad jag gillar din nya profilbild, jättesöt :)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Viktkamp

Viktkamp

9 augusti 2011 11:21

Då ska du gå på det du gått ner föregående veckor och midjemåttet =) Fin ny bild! Kram

http://viktkamp.webblogg.se

Jenny

9 augusti 2011 15:01

Tack och tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards