Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Jenny - 1 januari 2011 19:50

Först åt jag och Johan middag här hemma, på tu man hand.

   Blev ingen förrätt, men till huvudrätt blev det stekt ryggbiff, klyftpotatis och tzatziki. Jättegott om jag får säga det själv! Sedan till efterrätt blev det pannacotta med bärgelé.

   Sedan bar det av till en fest hos en bekant till Johan, vi var bara ca tio pers = alldeles lagom enligt mig. Lagom till tolvslaget flyttade vi festen till en annan av killarna som var där. Den här killen bodde på fjärde våningen i ett hus mitt i stan - och hade takterrass!! Första parkett till fyrverkerier från alla håll! Bästa tolvslaget någonsin   

   Sen var jag så dum att jag stod och kedjerökte där uppe på taket. Jag som slutade röka för flera år sedan! Mådde så akut jätteilla efter sista ciggen att vi fick gå hem. Usch!!   



Jag hade piffat till mig, plattat hår och guldfärgad sminkning.   

     

Ja, såhär blond är jag nu.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards