Alla inlägg den 19 november 2010

Av Jenny - 19 november 2010 19:31

...blir det så att jag använder bloggen ändå?

   Vi har bestämt oss att vi ska bo helgen 11-13 februari i en av stugorna i Tjolöholms slotts allmogeby! Då vaknar jag på min tjugofemårsdag bredvid min älskade, i en himmelsäng, i ett sovrum med kakelugn. Låter det underbart? Det tycker jag också.

   Måste fokusera på roliga saker. Längtar mycket till jul nu. Redan nästa söndag är det första advent. Då blir det till att byta gardiner, dra fram adventsljusstakar och stjärnor, och dricka årets första glas julmust!

   Känns så jobbigt att jag har så mycket skolarbete nu de sista veckorna på terminen. Har ju ingen motivation alls att sätta mig och plugga. Är naturligtvis fortfarande jätteledsen över Heike. Gråter inte längre, men går omkring i någon sorts konstant nedstämdhet. Har ingen ångest, känner mig bara så uppgiven och ledsen. Men det blir bättre för varje dag som går.

   Bäst av allt är att jag har min älskade älskade sambo. Tillsammans med honom tar jag mig igenom vad som helst.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards