Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Fredag

Av Jenny - 12 november 2010 16:10

Idag har jag skrivit mer på mitt religionsarbete, jag har tagit hand om min sambo, jag har lunchat med min far, och nu bakar jag bröd (jäser just nu), bloggar och lagar mat samtidigt. Multitasking!

   Ikväll blir det filmmys i soffan med min älskade. Tänker tända en massa ljus, får ju passa på nu innan Heikon Bacon kommer hem   


Mina fina killar   

 
 
Margita

Margita

12 november 2010 17:33

Ja, det var en hel del på en gång....:)
ljus i en lykta kan gå bra men man kan inte lämna den utan tillsyn.
Jag har värmeljus på väggen som jag tänder ibland men då är jag där hela tiden. Det är så mysigt med ljus!
Snaaart är Heike hemma hos er! Allt är klart nu, veterinärbesöket, väskan med diverse saker till Heike och till matte och husse är också klar. :)
Vi ses på söndag förmiddag!

http://sengas.bloggplatsen.se

Jenny

12 november 2010 18:30

Ja, tänkte skaffa ett par små värmeljuslyktor till jul. :)
Gud vad underbart och pirrigt på samma gång, att det är så kort tid kvar nu. Längtar som en tok!!

 
Ingen bild

Julia

12 november 2010 17:52

hahah ,:)

Ska hämta Fernando om en halvtimma ! .,

jag håller på att pirra sönder .. ,

ha det så mysigt , ^^

 
Ingen bild

Emmie

12 november 2010 19:57

Haha, akta bara för ljuslyktor. De är roliga att stoppa huvet i och få krulliga morrhår av, Elmo har fortfarande inte lärt sig.
Jag tycker inte du ska vara rädd för att ha vanliga ljus och blockljus. Så länge du håller uppsikt, de är snabba de små knodden.
Åh, det är så härligt när man äntligen får ta hem dom efter all längtan!

Jenny

13 november 2010 19:32

Heike blir ju min första katt (mitt allra första husdjur t.o.m.) så jag kommer säkert lära mig allt eftersom vad som går bra och mindre bra ;) Bättre att ta det säkre före det osäkra i början i alla fall :)
Ja, det ska bli underbart att hämta honom imorgon!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards