Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Allt utom katten.

Av Jenny - 1 november 2010 12:53

Handlat det sista till Heike idag. En sådan där matta att ha framför toalådan, en kam (med roterande piggar som inte luggar), en klosax, våtfoder (Royal Canin Babycat) och 10 kilo kattsand (Ever Clean Extra Strength )!

  Nothing but the best for our boy.   


Så nu har vi allting förutom lille Heike själv. Kattlådan står framme i badrummet, klösträdet är monterat i vardagsrummet, elementäng och "igloo" finns framme i sovrummet, underlägget till matskålarna står framme i köket. Inte ställt fram matskålarna än, onödigt att de står och dammar. Nu svamlar jag.

  Bara 13 dagar kvar!

 
 
Ingen bild

Julia

1 november 2010 14:28

Usch vad man längtar , !

vi har också köpt allt känns så konstigt att det står klösträdoch sånt framme utan att det är en katt här , :(

11 dagar kvar för mig :)

Jenny

1 november 2010 19:17

Ja det känns så tomt varje gång jag ser det fina klösträdet, eller den mysiga elementsängen. Men nu är det inte långt kvar, och speciellt inte för dig! :)
ser fram emot att få se fina bilder på Fernando när ni har hämtat hem honom.

 
Vivi

Vivi

1 november 2010 15:09

Ohhh vad mysigt, jag kommer ihåg hur det kändes :)
Han kommer som sagt må som en prins hos er :)

Sv: nej man kan ju undra, men det väl några ungdomar som varit uttråkade kan tänka, men lite ledsen blir man ändå.

http://www.missvivis.se

Jenny

1 november 2010 19:15

Han blir ju min första katt (mitt första husdjur alls faktiskt) så jag kommer säkert att skämma bort honom :D

 
Margita

Margita

1 november 2010 17:16

Ja, nu närmar det sig för hämtning, men först ett besök till :) Vill ni komma på lördag eller söndag?

http://sengas.bloggplatsen.se

Jenny

1 november 2010 19:10

Lördag blir jättebra, ju förr desto bättre ;)

 
Ingen bild

Kristina

1 november 2010 19:42

Vad mycket fina saker ni köpt! Vi har också en massa kattsaker, fast ingen katt! Nu ser vi fram emot att Aram (Sesam) ska ligga i klästrädet istället för min dotters gosedjurskatter:) Vi ses kanske på lördag! /Arams blivande matte

Jenny

2 november 2010 09:43

Ja, det gör vi säkert! Vad roligt :)

 
Ingen bild

Julia

2 november 2010 12:22

Ska bli jätte kul att se när du får hem heike med , !!

 
Bellan

Bellan

2 november 2010 14:24

Vad mysigt ni gör det för katten! Han kommer nog att stortrivas hos er. Jag kommer ihåg när vi var ute och storhandlade när vi gick och väntade på vår katt. Tiden går så fort - nu har vi en stor katt som har fyllt ett år!
Lycka till med Heike!
Ha det gott//Bellan

http://metrobloggen.se/svampbobtjejen

 
Vivi

Vivi

4 november 2010 10:02

Jo visst är det underbart med övveraskningar, jag blir alltid riktigt besviken om jag råkar få reda på vad jag ska få i present, även om man anar är det alltid kul att inte veta förrän man öppnar paketet :D

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards