Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Jenny - 27 oktober 2010 21:20

Vet ni vad? Jag har gjort en chockerande upptäckt. Jag är inte dum! Inte dummare än normalt i alla fall.
    Jag har goda chanser att få MVG i både Svenska och Engelska B! Dessutom klarar jag Historia A - även om det är sjukt mycket information på alldeles för kort tid.
    Och i Religionskunskap A ligger jag åtminstone mellan G och VG.
    Jag är nöjd med mig själv!
    Inga fler inlämningar eller prov denna veckan, så idag har jag kraschlandat. Trött, matt och känslig är jag. Är relativt bra på att hålla mig samman när jag är mitt uppe i stressen, men när stressen väl släpper så rasar jag. Inte så det blir jobbigt, det är bara skönt egentligen.


Redan börjat med julklappar. Kom på härom dagen att jag ska beställa en väggalmanacka (från Fujidirekt) till mormor, med foton på alla hennes barnbarn och barnbarnsbarn. Hon har elva barnbarn och fyra barnsbarnsbarn, så det kommer att bli mycket gruppbilder.   

   Bestämt vad jag ska köpa/fixa till Johan också, men en liten risk finns att han faktiskt skulle läsa min blogg så det håller jag hemligt.   


Varit på Fyrfotat (värst vad jag gör reklam i det här blogginlägget) och köpt toalettlådan, som de äntligen fått in, till Heike idag! 419 kronor, dyrt tyckte jag. Men bättre att köpa en stor och ordentlig låda från början så att vi inte behöver köpa en större när han blir en stor kattherre.


Bara ca två och en halv veckor kvar till vi får hämta hem vår lille älskling!  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards