Alla inlägg den 25 september 2010

Av Jenny - 25 september 2010 10:58

Jag har färgat håret svart sedan jag var 17 år gammal. Men nu när jag närmar mig 25 kände jag att det var dags att gå tillbaka till min naturliga hårfärg, blond.

Men att bli blondin är inte det lättaste. Var hos frisören igår och gjorde den första "färgrensningen" och slingningen. Får inte gå i med mer blekning på minst två månader nu för att håret ska ha en chans att återhämta sig från slitaget.

Så nu får jag gå omkring och se ut som en morot till slutet av november!


 

Inte helt nöjd som ni ser.

Men jag har köpt så kallat "silverschampo" och tillhörande balsam, som ska ta bort de värsta gula tonerna.



Imorgon ska vi få hälsa på våran Heike igen!

Nämnde tidigare i veckan vad vi köpt till honom hittills, och här är en bild!

  Transportväska, bädd, flexikoppel, furminatorkam, sele, löplina (10 meter lång, att ha ute på landet hos Johans föräldrar), fjädervippa, boll och en liten mus med bjällra i. Hoppas att han kommer att tycka om sina saker!

Toalettlådehus, matskålar och klösmöber kvar att köpa men vi har ju sju veckor kvar innan han kommer hem.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards