Alla inlägg den 11 september 2010

Av Jenny - 11 september 2010 19:11

Varit hos Miss Emmi's F-kull idag och provsniffat.

Satt med lilla Frieda i knät. Hon pep och kravlade omrking oroligt, men när jag lade henne på mitt bröst och klappade henne lugnt och långsamt så avtog pipen och tillslut somnade hon, och började till och med spinna. Så mysigt!!  

Kände av allergin lite grann på hemvägen, med lite kli i näsan och ögonen, det gjorde jag även när vi hälsade på E-kullen i juli. Men ingen alls när vi hälsade på hos Ann-Katrin innan hennes kull föddes, och har heller inte haft några problem med pälsen jag fått med hem av kattmammorna. Jag antar alltså att jag är lite allergisk mot kattungar, men inte mot vuxna sibbar.

Sen är ju lite kli i näsan och ögonen ingenting mot vad det är med vanliga bondkatter som jag får både nysningar, svullna ögon och utslag av.


Ikväll ska här bli oxfilé, klyftpotatis, tzatziki och vitlökssmör!

Sen mys i soffan då vi ska kolla på Big Fish.    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Skapa flashcards