Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Nya bilder och kattungar

Av Jenny - 23 augusti 2010 18:57

Nu har det fötts kattungar hos både Margita och Ann-Katrin! Grattis!   

Johan och jag har räknat igenom pengarna här hemma och upptäckte att vi kommer att ha råd att skaffa katt tidigare än väntat, så förhoppningsvis kan vi köpa en av de små i någon av dessa kullar. Ja, Emelies Amanda har ju också fått kattungar hos fodervärd. Spännande att få komma på kattungebesök på flera ställen nästa månad!


Lagt in lite nya bilder från kameran som jag tänkte att jag kan dela med mig av.

Tagit lite kort på lägenheten. Vi flyttade in i februari men har fortfarande inte fått färdigt allting.  

Vårat sovrum. Behöver bara fixa en sänggavel och sätta upp något på väggarna, sen är vi klara! 


Precis möblerat om i vardagsrummet! Ser mycket större och ljusare ut än vad det gjorde innan. 


I måndags lyxade vi till det och åt soppa och pannkakor framför TVn.


Så mysigt att dett börjar bli lite kallt om kvällarna nu så man kan tända ljus.   

 
 
Ingen bild

tant B

27 augusti 2010 16:14

Oh, så jätteroligt, hoppas allt går i lås med kattungeköp. Både Ann-Katrin och Margita fick ju jättefina kattungar. Kanske du har en liten hemma om ungefär 11 veckor. :-) Gläds med dig.

Jenny

29 augusti 2010 13:46

Ja, jag hoppas på att vi ska hitta "vår" katt och att han eller hon då är ledig för tingning :)
Ska till Ann-Katrin om en vecka, och till Margita om knappt två veckor :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 augusti 2014 17:31

Nu var det ju vansinnigt länge sedan jag bloggade. Men från och med imorgon är jag arbetslös igen (i fyra månader, börjar nytt jobb på samma gamla arbetsplats efter årsskiftet) så då har jag en massa tid över och kanna känner mig inspirerad att blo...

Av Jenny - 2 januari 2014 19:08

Nyårslista för år 2013   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jag fick en visstidsanställning och jag övningskörde   Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, som vanligt.   Blev någon/några av dina vänner föräldrar i ...

Av Jenny - 30 maj 2013 14:55

Åsikter?

Av Jenny - 28 maj 2013 15:33

Här har vi sminkalternativ nr två, ska alltså välja sminkning inför min brors bröllop om mindre än en månad.Åsikter? ...

Av Jenny - 22 maj 2013 09:32

Min bror gifter sig som bekant om en månad, och jag vet inte hur jag ska sminka mig. Har köpt en turkos klänning i spets, och kommer att ha en svart bolero, ett svart bälte och svarta skor. Jag kommer att ha håret utsläppt och lockigt. Jag tänkte a...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggvänner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards